Fantastisk singletilværelse?

Jeg er lige blevet single! Da jeg for ca. 8 måneder siden begyndte at komme sammen med min daværende kæreste følte jeg at det var svært, at give slip på singletilværelsen og skulle være i et fast forhold. Men jeg blev hurtigt overbevist af ham, for jeg syntes han var fantastisk at være sammen med. Nu har han så slået op med ham og mit hjerte er knust, for det kom som et chok for mig og jeg har stadig følelser for ham. Jeg har ikke lyst til at være sammen med nogen andre, så jeg er nødsaget til at være single igen!

Frihed At du behøver faktisk ikke tænke på andre end dig selv Og at du kan tage ikke på andre end you, yourself og være en smule selvisk Intet er bedre At du kan købe det aftensmad du gerne vil og bruge din penge, din tid og energi på det du alle helst gerne vil uden at tænke på andre !!
At du kan flirte løs uden at have dårlig samvittighed over det !!
At du roder, og at du kan går en hele dag med morgen hår og nattøj uden dårlig samvittighed At du kan spise chokolade i seng

Skriv et svar

