Par afslører de bedste julegaver, de nogensinde har modtaget

Ægtepar fortæller om deres foretrukne julegaver og minder os om, at den rette stemning gør for store gaver, og endnu større erindringer.

Ferien er en vidunderlig tid til at vise din bedre halvdel, hvor meget du holder af dem. Men det kan nogle gange være en udfordring at vide den helt rigtige ting at få den eneste ene – især hvis du har fejret mange Noels sammen!

For inspiration, spurgte vi 8 canadiske par til at dele de mest mindeværdige julegaver , de nogensinde har modtaget fra en elsket. Læs videre for inspiration:

1. Sol og sjov
“Vores bedste julegave til hinanden var vores bryllupsrejse til Cabo San Lucas i Mexico i 2005. Vi forlod sne og kulde til varme sol og smukke strande. Der er intet som at tilbringe juledag lounging ved poolen sipping cocktails. det var en fantastisk måde at tilbringe vores første jul sammen som mand og kone. ”
– Luke og Cathy, London, Ont, gift seks år.

2. Filmmagi
“Den bedste julegave jeg nogensinde har modtaget fra min kone var en DVD af mit barndomshjem film. Hun havde brugt timer at overføre dem fra de gamle VHS-bånd til DVD, og ​​jeg havde så meget sjov genopleve disse minder med alle pågældende år.”
– Charles, Calgary, gift med Brenda 14 år

3. Skattet samling
“Min mand gav mig en juletræ ornament , da vi først begyndte at date. Hver jul siden da har han givet mig en ny ornament til at hænge på træet. Jeg elsker at komme ud indsamlingen hvert år og foregribelse hvad den nye vil være. ”
– Brenda, Calgary, gift med Charles 14 år

4. Novel Newlywed
“Den bedste julegave fra min kone var fra vores første jul sammen. Hun købte mig en bog, jeg ønskede jeg havde købt år siden, der var blevet svære at finde. Jeg kun nogensinde lavet en forbigående kommentar om det til hende. Jeg var overrasket og rørt, da jeg pakkede det. ”
– David, Toronto, gift med Johanna 18 måneder

5. For holder
“Den bedste julegave jeg nogensinde har modtaget fra min mand var min perle øreringe jeg havde aldrig bedt om smykker, -.. Vidste han, uden at jeg fortæller ham, at de var min favorit”
– Johanna, Toronto, gift med David 18 måneder

Skriv et svar

