Hvorfor mænd bliver Afvist

Er du bare mangler den verbalt eller ikke-verbal spor hun sende dig om hendes renteniveau? Eller er hun en drille, som førte dig på, eventuelt at tilfredsstille nogle egoistiske behov for opmærksomhed?

Hvis du vil vide mere, jeg gik til kilden – enlige kvinder – til at finde ud af på første hånd, hvorfor nogle fyre ikke engang sats en første date. For hver fyr, http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/parforhold/afvist
der nogensinde har hørt “Tak, men nej tak,” dette er din chance for at løse mysteriet om, hvorfor hun sagde nej. Sandheden er, at du aldrig får en ny chance for at gøre et første indtryk. Lær af disse fem kvinder, således at du laver dit første indtryk tæller.

Han kom på vejen for stærk
“Når en fyr prøver for hårdt til en dato, er det en total turn-off. Jeg er ligeglad med hvor ophidset du er til at gå ud med mig eller bare for at have en dato, jeg ønsker ikke at blive overvældet. Jeg elsker entusiasme og til at høre alt, moset ting, men det betyder mest, hvis det er fordelt ud, afvist og du hører den efter at have set en fyr i et stykke tid. ”

Lektion lært: Jagten tæller for kvinder, også. Start ud med et lille mysterium og tilbageholdenhed, som gradvist og konsekvent bygger op for at fortælle hende du er vild med hende.

Jeg kunne godt lide ham … Men ikke sådan
“Han var sød og sjov, men jeg ville bare være venner. Måske jeg gav off nogle fysiske tegn. Jeg lænede mig ind i ham og rørte ved hans arm. Det er sandt. Men jeg troede fyre kan som regel fortælle forskellen mellem behagelige, venlige hengivenhed og sexet flirt. ”
Lektion lært: Hun kan ikke ønsker at fortælle jer, at der er ingen gnist, og du ikke ønsker at date en kvinde, som der ikke er tændt af dig, ikke? Skær dine tab. “Det er nok mere tilfredsstillende at søge et andet flint, end at forsøge at antænde en tændstik-resistent flamme,” siger Kimberly Dawn Neumann, forfatter til de reelle årsager til mænd Forpligte og Sex kommer først.
Mænd kan beskrive denne flirt forvirring som “When Harry Met Sally syndrom.” Svaret på det gamle “Kan mænd og kvinder være venner?” Gåde nogle gange afhænger af to personer i spørgsmålet. Konventionel visdom siger, at kvinder kan være venner med mænd uden nogen form for seksuel spænding, men mænd typisk finde deres kvindelige venner seksuelt attraktiv. Når en fyr får opmærksomhed fra en pige, han ofte antager, at hun er interesseret i ham romantisk. Hvis han viser en dame en vis opmærksomhed, betyder det at han er i hende, ellers ville han ikke spilde sin tid.

Han var arrogant
“Da spurgte han mig ud, han obnoxiously bladede i sin BlackBerry, tilføjer mit nummer til hans kontakter og kontrol for at se, da hans tidsplan var fri. Dette narcissist brugte det tid til at sætte mig ind i sit spændende liv aldrig, engang spørger mig om mine. Han har aldrig selv spurgt om min kalender, og hvad der fungerede bedst for mig. ”

Lektion lært: Du er ikke Guds gave til kvinder, http://www.xn--bedreparforholdkbenhavn-0mc.dk/koebenhavn/claus-meyers-restaurant
uanset hvor attraktiv eller vigtigt, du tror du er. Hun er glad for din tillid, men tjek dit store, selvoptaget ego ved døren, før du spørger hende ud. Eller bedre, bare miste det helt. “I betragtning lige tiltrækning, vil kæphøj og for cool tabe til charmerende og interesserede hver gang,” siger Neumann.

Han manglede Tillid
“Jeg ønskede at kunne lide ham, men han var utrolig akavet. Jeg følte mig som det ville være to timer af mig at flytte i mit sæde, kontrol mit ur, og prøver at modstå trangen til at moderen den stakkels fyr. Kald mig skør, men når jeg går ud med en fyr for første gang, jeg ønsker ikke at være babysitter, mor eller coach. ”

Lektion lært: Man kan være rart og stærk, mens stadig selvsikker og selvstændig. Disse egenskaber udelukker ikke hinanden, du kender. “De to ord råd, du vil høre mest:” Vær sikker på, “siger Neil Strauss, forfatter til The Game: Penetrerende den Secret Society of Pick-up Artists. “Det samme gælder sociale interaktioner: Fake det, indtil du gør det. Fungere som hvis du var sikker, attraktive, karismatisk, sjov at være omkring, og fortjent til folks opmærksomhed og tid. ” Derfor bliver de afvist.

Skriv et svar

